Thursday 29 September 2011

10 reasons why i love Sabah.

Kamurang mau tau kenapa aku syg Sabah? Well siapa nda syg negeri sndiri kan? Ehh aku syg Malaysia juga tapi aku lagi syg Sabah! Hehe, ok here we go.. 10 reasons why I love Sabah. (10 cukupla kan)
  1. Fresh seafood! Sedap n murah lagi. Nda percaya cubala datang bah!
  2. Sumandak2nya lawa2 eh, tanak wagunya pun hensem-hensem.
  3. Sebab ada Gunung Kinabalu, gunung tertinggi di Asia Tenggara. 
  4. Ada bambangan! 
  5. Pulau2 n pantai yang cantik & bersih. eg. Pulau Sipadan
  6. Urang Sabah peramah2 semuanya, betul kan?
  7. Sini tempat aku dlahirkan, yes aku made in Sabah.
  8. Banyak kaum yg brbeza d Sabah tp masi buli bersatu dan nda wujud isu racist di sini.
  9. Sabah banyak makanan sedap2!
  10. Sebab aku org Sabah, tula aku syg Sabah :)

Till next time. Peace.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...